niedziela, 10 marca 2013

zaległości

Dziś wyprodukuję jeszcze jedną notkę,bo mam po prostu ochote na pisanie:P
Pokaże Wam moje zakupy-buty i sweterek które wczoraj zakupiłam:P


licze na Waszą opinię:P
 
 
 
 
Po drugie chciałabym Was bardzo przeprosić że trochę zaniedbuję tą zabawę 30 dni na blogu,ale ja naprawde nie mam kiedy pisać,chociaż bardzo bym chciała. Codziennie jednak na bloga zaglądam :P

A u Was co tam??
Też egzaminy ???
Mielismy w piatek spotkanie przed bierzmowaniem,dostaliśmy krzyżyki a książeczki dostaniemy wkrótce. No ładne niby te krzyżyki-ale ja tam bym wolała drewniane:) no ale nic:)
A tak wogóle to zapomniałabym-miałam napisać w piatek życzenia dla Was z okazji Dnia Kobiet ale nie miałam czasu bo późno wróciłam z Kościoła:)
Więc dzisiaj zarówno z okazji Dnia Mężczyzn i spóźnionego Dnia Kobiet życzę wszystkiego najlepszego wszystkim chłopcom i dziewczętom:))
Co dostaliście???
Ja tam pięknego tulipana od kuzyna,bombonierkę od taty i w szkole czekoladę od chłopaków:))

Chciałam wstawić piosenkę Sylwii Grzeszczak-Flirt,ale coś się nie chce wstawić:((
słyszeliście może??
genialna♥♥
                                                dało radę wstawić tylko kawałek:(((

1 komentarz:

  1. Ooo.. butki niezłe. :) Zawsze chciałam takie mieć... muszę przekonać rodziców. :P
    Ja w szkole nie byłam w Dzień Kobiet, źle się czułam. :( Ale podobno dostałyśmy Princessę i hiacynty, więc nie jest tak źle. ;)

    OdpowiedzUsuń