poniedziałek, 16 lipca 2012

.

Witajcie:*
Jak tam Wam mija dzień?? Bo u mnie paskudna pogoda-pada  i nie chce przestać:((
Ja właśnie zjadłam obiadek i nabrałam chęci by coś  napisać:P
A konkretnie chodzi mi o opsy GG.
Na sam początek dodam opis który aktualnie posiadam na GG:)

Ile razy znajdę klucz do szczęścia, to zawsze ktoś wymieni zamek ...
Może nie jestem idealna, ale idealnie sobie z tym radzę
Wszystko się może zdarzyć, gdy głowa pełna marzeń…♥
Każda chwila to nadzieja na lepsze jutro...
Wyłącz GG oraz telefon, usuń NK, Facebook`a i inne pierdoły. Zobaczysz komu tak naprawdę na tobie zależy gdy przyjdzie do Ciebie do domu i zapyta “Co się stało?”
Koloruję swój świat. Jak masz kredki, to wpadnij…
Najgłębiej patrzą te oczy, które najwięcej płakały…

5 komentarzy:

  1. Fajne komentarze, na pewno mi się przydadzą. Zapraszam do nas. Dopiero zaczynamy ale mamy nadzieje że ktoś będzie wchodził : D
    http://xciasteczkowypotworx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie też pada i nudaaa ;)

    dodałam się do obserwatorów mam nadzieję, że
    zrobisz to samo tutaj na moim blogu
    my-style-and-design.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie akurat nie pada, ale jest strasznie zimno i wieje wiatr grrr :/ takie wakacje to ja dziękuje
    Fajny blog zaobserwuje i licze na to samo u mnie ;D

    OdpowiedzUsuń