niedziela, 13 października 2013

moje ostatnie nowości ;)

Tak jak obiecałam wczoraj, dzisiaj notka z zakupami z ostatnich dni.
Niektóre z nich to również prezenty na moje przedwczesne urodziny:)
tak więc bez zbędnego gadania, zapraszam do oglądania i komentowania :*

zdobycze z centrum chińskiego :)

Avon- była promocja za niecałe 30 zł :)
kto zna ten zapach, wie że można się od niego uzależnić :)

tutaj prezenty- zakochałam się w tym lakierze♥

prezenty- czapka, rękawiczki i taki hmm szalik chyba :)
Sinsay :)



;)

i mój kochany króliczek, czyli cieplusia bluza na chłodniejsze dni :)
ma kieszenie w kształcie króliczka, i kaptur na którym są uszy króliczka :)


 

4 komentarze:

  1. słodka bluza *_*
    zapraszamy w wolnej chwili do nas
    niesymetrycznieo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ale super bluza :D i rękawiczki też śliczne :D zastanawiałam się nad takimi bo wiadomo, że jak palce złączone to i Cieplej :) ale nałogowo i ciągle pisze smsy więc to raczej nie dla mnie... :>

    OdpowiedzUsuń