niedziela, 8 września 2013

szkolne zapiski

no hej:)
nie pisałam przez cały tydzień-wiem, ale to ze względu na to że jest wrzesień. Trochę nieprecyzyjnie się wyrażam więc po kolei:)
Powoli odnajduję się w nowe szkole, choć czasem jeszcze się gubię na korytarzach. Szkoła nie jest kto wie jak wielka, ale w porównaniu z moim gimnazjum- o wiele większa.
Przerwy mamy pięciominutowe, a każdą lekcję w innej sali. Czasem nie mam nawet czasu zjeść śniadania czy pójść do sklepiku.
Nauczyciele są jak na razie w porządku -jutro przede mną jeszcze 3 nowe lekcje, więc zobaczymy.
Na razie polubiłam nauczyciela od prawa, i nauczycielki- od polskiego, historii, chemii i naszą wychowawczynię.
Nie wiem czy ostatnio tutaj wspominałam- ale my ekonomiści mamy zajęcia łączone z geodetami. Sama klasa ekonomistów jest fajniejsza o wiele fajniejsza od tych geodetów. Na szczęście mamy z nimi tylko kilka lekcji w  tygodniu;)
Nauka powoli się zaczyna. Zgłosiłam się do referatu z działalności przedsiębiorczej, bo wiadomo- na początku jest łatwo. Chociaż mam referat pt. "Bezpieczeństwo i higiena pracy w biurze". Niby proste, a jak przyjdzie coś znaleźć na ten temat, to koszmar. Może jest tu jakiś ekonomista, który mógłby mi coś napisać na ten temat? :))
Ok, to ze spraw szkolnych, chyba tyle. Strasznie się rozpisałam wiem:))
Myślałam nad napisaniem tutaj posta typu 30 faktów o mnie. Co o tym sądzicie?

5 komentarzy:

  1. oo moja nauczycielka do prawa była straszna ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam tą piosenkę! :)
    u nas przerwy są zawsze 10 minutowe, czasem są obiadowe, więc trwają trochę dłużej :)
    ja nie bardzo lubię nauczycieli, zwłaszcza od języków, jejku.
    powodzenia w szkole!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię czytać takie posty i sama chcę taki napisać :) http://clau-deen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. przerwa trwa 5 minut? :O nie mogę sobie tego wyobrazić ;/

    obserwujemy? :)
    www.devooted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń