poniedziałek, 19 sierpnia 2013

mini zakupy:)

Wybaczcie, że mnie tu chwilę nie było z taką notką konkretną.
Myślałam dużo, przeżywałam chwilę zwątpienia, czy jest sens dalej tkwić tutaj w tym blogu. Ale uznałam, że tak. Tylko denerwuje mnie już wygląd tego bloga, myślałam żeby coś w nim zmienić. Jak na razie mam parę luźnych pomysłów, nie wiem czy coś z tego będzie. Pożyjemy, zobaczymy:)

No ale dość już tego. Teraz pokażę Wam co udało mi się dzisiaj kupić. Niewiele, więcej jest książek, o czym za niedługo w Czytelni, ale jednak:)
Myślałam żeby zrobić taki posty typowo z zakupami do szkoły, ale nie mam jeszcze mnóstwa rzeczy, więc nie wiem. Przepraszam Was za jakość zdjęć, ale mój aparat postanowił dzisiaj strajkować:(
zeszyty, tylko trzy. Chciałam kupić jeszcze kilka innych, ale nie podobały mi się okładki:)




zakochałam się w tej okładce, od pierwszego wejrzenia♥

cienkopisy z Biedronki. Z roku na rok są tam coraz gorsze. Musiałam wziąć z Królikiem Buggsem, bo był jeszcze Spiderman oraz Księżniczki. No masakra:)
i lakier-również z Biedronki, z promocji kosmetycznej. Bardzo chciałam coś w brązie, no i mam:)

10 komentarzy:

  1. dobrze, że zdecydowałaś się zostać.
    lubię czytać twojego bloga ;)
    yayallyyay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zeszyty:) Ja jeszcze nie kupiłam, a czas tak szybko leci :o

    OdpowiedzUsuń
  3. Super cienkopisy ! ;)

    Zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też muszę się porozglądać za zeszytami...W Biedronie na zakupach także byłam, ale nie ma jeszcze tego, co jest mi potrzebne.
    P.S Jeśli chodzi o torebkę, o którą pytałaś na moim blogu- odpowiedziałam Ci w komentarzu- ale jeśli nie zaglądałaś tam, to kupiłam ją w SH :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to takiej samej niestety nie kupię:(
      ale jest prześliczna♥

      Usuń
  5. Ja wzięłabym księżniczki :D Pasowałyby do mojej teczki z wróżkami hahahaha :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja również zabrałam się za szkolne zakupy.. niestety :<
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja bym wzięła Księżniczki :P hyhy

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zeszyty :]] ten do angielskiego <33 fajny kolor lakieru :)
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. no okładka z budką telefoniczną wymiata ;)

    OdpowiedzUsuń