czwartek, 30 sierpnia 2012

nowe lakiery♥

No więc byłam dziś w mieście,ot tak się przejść z przyjaciółką.
Byłyśmy na basenie i na lodach(były pyyszne♥)
No i oczywiście musiałam sobie coś kupić:P
Tym razem były to 2 nowe lakiery do paznokci żółty i turkusowy(każdy po 3 zł)
Miałam jeszcze ochotę na zielony-ale to kupię przy okazji:PP
A oto one:
żółty nr 155;turkusowy nr 403
Lakiery mają tylko jedną wadę:powoli schną niestety:((
Do tego kupiłam wtorkowe bravo z kalendarzem i krzyżówki:PPP
Miałam jeszcze kupić Victora Gimnazjalistę,ale zapomniałam:(((
Jutro muszę jeszcze pójść do biblioteki oddać książki i  możliwe że kupić ten zielony lakier:P
Papatki♥

8 komentarzy:

  1. Mojej siostrze bardzo spodobał się Twój wpis :)

    Z ogromną przyjemnością chciałbym zaprosić Cię do odwiedzin mojego bloga. Jeżeli interesujesz się podróżowaniem, fotografią to uważam że znajdziesz tam coś dla siebie :) Ostatni post jest o tym jak nie wydać ani złotówki, nocując w każdym miejscu na Świecie, gdzie tylko chcesz! Jeżeli masz ochotę, zapraszam serdecznie :

    www.lipoooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Twojej siostrze za miłe słowa:P
      A na blog chętnie zajrzę:))

      Usuń
  2. Bardzo ładne lakiery. Masz ciekawe wpisy i interesujące :)
    powodzenia w dalszym blogowaniu, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się kolory tych lakierów, szczególnie turkusowy.
    Serdecznie zapraszam na mojego bloga, z recenzjami książek (możesz tam również zareklamować swojego bloga) :)
    Zapraszam!

    http://my-reviews-of-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się te lakiery, mimo że sama nie maluję paznokci. Chociaż chciałabym :c
    No ale nic. Myślę, że zielony też fajny.
    Też miałam dzisiaj kupić Bravo z kalendarzem, ale jednak nie kupiłam. Nie wiem sama czemu :D
    Pozdrawiam, Lily [crazy-ore.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń