sobota, 22 grudnia 2012

nadrabianie zaległości i....

Witajcie,chwile nie pisałam i nie sądzę by to się miało w najblizszym czasie poprawić:((
Dużo czasu poświęcam na naukę no bo egzaminy:(
Ostatnio były próbne i muszę stwierdzić że były łatwiejsze niż ostatnio (z wyjątkiem historii)
A tak poza tym to nic nie napisałam od czasu wyjazdu na maraton. No więc było ekstra-nigdy specjalnie nie rozumiałam ludzi którzy tak wychwalają ten film-ale to jest naprawde niezłe:P
Wczoraj mieliśmy wigilię klasową-niestety ostatnią:((
Trudno mi sobie wyobrazić następny rok bez mojej klasy:((
Ale wigilia była udana♥
A i były mikołajki♥ Z prezentu szkolnego nie jestem zadowolona ale od rodziców dostałam mnóstwo słodyczy,spodnie,nowy portfel i puzzle na 2000 elementów♥♥
No i końca świata nie było-śmiać mi się chce z ludzi którzy tak namiętnie w to wierzyli:PP
Ale już za 2 dni Wigilia i święta-już nie mogę się doczekać♥
A że to pierwsze święta na tym blogu więc z tej okazji wszystkim czytelniczkom i czytelnikom naszego bloga pragniemy złożyć najserdeczniejsze życzenia świąteczne oraz noworoczne.
Niech te świeta będą miłe,radosne i pogodne gdzie spełniają się wszystkie marzenia a nowy rok obfituje w nowe miłości i nowe przyjaźnie
życzą
Autorki bloga www.wszystkoczegochcesz.blogspot.com Dominika i Ania


4 komentarze:

  1. Miłych, wesołych Świąt! :)
    + Obserwuję i zapraszam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. witam, gdzie mozna kupić taki wisiorek sówka z poprzedniego postu???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz ja to kupiłam w małym sklepie w moim mieście:P
      I to na dodatek przez przypadek:P
      Ale myślę że w twoim mieście jest dużo sklepów gdzie to możesz kupić:))

      Usuń
  3. A o jaki wisiorek chodzi? Ten z poprzedniego postu? Mi też się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń