środa, 28 sierpnia 2013

nowy wygląd bloga:)

Jak już pewnie zauważyliście, blog zmienił wygląd. Stało się to za sprawą Natalii z bloga: http://darmoszki.blogspot.com/ , której jeszcze raz bardzo dziękuję:)
Jak już wspominałam w poprzedniej notce, dawny wygląd już mnie znudził, i potrzebowałam odmiany. Teraz jest inaczej. Aż od samego patrzenia, nabieram ochoty na blogowanie:)
Myślę, że teraz notki będą pojawiać się częściej i bardziej regularnie. Muszę rozdzielić mój czas między tego bloga, moją Czytelnię, naukę w nowej szkole oraz masę innych obowiązków i przyjemności:) Ale myślę, że dam radę:)

W nagłówku występuje nazwa: Kącik Różnorodności. Szukałam ciekawej nazwy, i oto ona:)
Uważam że trochę się zmieniło, i że jest czytelniej.

A teraz coś z mojego życia. Zmieniło się u mnie trochę. Ale nie narzekam:)
Po pierwsze zamieniłam moje okulary na soczewki. I nie da się ukryć wyglądam inaczej:)
Nawet ostatnio koleżanka powiedziała mi , że dopiero teraz zobaczyła, że mam niebieskie oczy ^^
Po drugie moje wakacje rozkręcają się dopiero pod koniec. To niesprawiedliwe:(
I po trzecie- nareszcie czuję że jest lepiej, i że może być jeszcze wspanialej♥
Czuję się tak jakbym mogła zrobić wszystko:)


4 komentarze:

  1. Fajna zmiana :D
    + super piosenka :DD

    http://umierajacwsamotnosci.blogspot.com/
    zapraszam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. moje wakacje też dopiero nabierają tępa, ech ;<
    ładny wygląd bloga, uwielbiam Natalia :)
    best-frieend.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny nowy wygląd ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń