wtorek, 15 maja 2012

Dzień Polskiej muzyki:PPP

Przepraszam Was bardzo za to że chwilę mnie tutaj nie było-miałam ważną uroczystość rodzinną-wiecie przygotowania i wogóle:DD
Ale już jestem i dziś wypada Światowy dzień polskiej muzyki i plastyki:D
Więc kilka zdjęć i kilka naprawdę baaardzo pięknych polskich piosenek:**
1.Ira-Nie daj mi odejść
2.Beata Kozidrak(Bajm)-Krótka historia
3.Varius Manx-Zamigotał świat
4.Urszula-Dziś już wiem
Według mnie to są najpiękniejsze polskie piosenki-jeśli macie jeszcze jakieś inne propozycje-piszcie:P

4 komentarze:

  1. A i jeszcze fajna jest Bracia feat. Edyta Bartosiewicz - Nad Przepaścią.<3
    ______________________________________________
    Zapraszam do mnie.; )
    Jesli ci się podoba mój blog możesz obserwować.; D

    OdpowiedzUsuń
  2. Z wyborem pierwszej piosenki się zgodzę <3
    Nie ma razu, bym nie płakała przy niej.
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest wiele pięknych polskich piosenek, które nie są docenione na różnych festiwalach i wiele polskich wykonawców decyduje się na śpiewanie w obcych językach. To jest smutne ; /

    P.S Zapraszam do siebie. Pojawiają się kolejne rozdziały i zachęcam ludzi do czytania! Naprawdę wkładam w to dużo serca i liczę że ktoś przeczyta chociaż kawałek a dopiero potem oceni.
    http://imlookingforhappieness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam polską muzykę-Bajor,Stan Borys czy Republika <3
    A co do piosenki chyba najlepsza: Stan Borys-Jaskółka uwięziona ;)

    OdpowiedzUsuń