poniedziałek, 7 maja 2012

Nieważne czy jesteś młody,stary,gruby czy chudy

heeej!
ostatnio coś mnie nakłoniło do tej notki, u mnie w szkole jest kilka grubszych osób, które są tak jakby poniżane, wszyscy się z nich śmieją i wgl.
Ja też nie jestem chuda, a nawet przeciwnie, ale tak szczerze, to nikt się ze mnie nie śmieje, mam dużo znajomych i przyjaciół. No i pytanie do Was jak Wy traktujecie grubsze osoby?
Dla Was to normalne czy obrzydliwe?
I jeżeli macie coś do takich osób, to uważam, że to nie jest fair.
Ameeen .



2 komentarze:

  1. Cóż, ja jestem ani chuda, ani gruba... po prostu jestem przeciętna. Ale, nie mam nic do osób grubszych, bo przecież nieważne jest to jak człowiek wygląda na zewnątrz, ale co ma w środku.
    Ja w swojej paczce mam osoby grubsze i są bardzo fajne. I nic do nich niema i fajne jest to że każdy jest inny ;)). To moje zdania ;*

    Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się że to nie fair obrażać grubsze osoby. Ja znam kilka osób które nie mają idealnej figury a są naprawdę spoko. Także zgadzam się z tobą : D

    Zapraszam do siebie : D
    http://imlookingforhappieness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń