sobota, 22 września 2012

moje zakupy:D

Witajcie z powrotem.
Naprawdę bardzo jest mi przykro że tak długo dla Was nie pisałam,ale nie miałam czasu:(
Owszem codziennie tu zaglądałam,ale nie miałam kiedy napisać notki:((
Ale dzis sobota,więc jestem:)))
Jak w szkole???
-Nudno,nauki jest ogrom,a najgorsze jest to że ciągle, dosłownie na każdym kroku przypominaja nam o egzaminie gimnazjalnym:(((
Niedawno znalazłam chwilkę i wybrałam się na zakupy:P


49 zł

38 zł

21 zł

37 zł


i moje dzisiejsze paznokcie:P  zwykły niebieski,perłowy kolorek:)))


 
Przepraszam Was za jakoś zdjęć,ale ten mój telefon-,- ehhh szkoda gadać:P
Normalnie wszystkie kolory sweterków są mocno wyraziste:PP
ByE♥♥

1 komentarz:

  1. Tak u nas też przypominają, tak jakby miało to coś zmienić. xdd
    Zapraszam do siebie
    http://screwcalmandgetangry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń