sobota, 13 października 2012

urodziny.

Hej,
Sporo czasu mnie tu nie było ale nie jestem jedyną która chodzi do szkoły-więc wiecie jak to jest:))
Nauki mam sporo,poza tym zapisałam się na 2 konkursy z polskiego i angielskiego:))
Myślę że dam radę:D
W poniedziałek z racji Dnia Nauczyciela,mamy skrócone lekcje do 11.30 Juppi:P
Mam zamiar wybrać się wtedy na zakupy kupić sobie i koleżance coś na urodziny.
Bo zarówno ona jak i ja obchodzimy urodziny tego samego dnia,czyli 25 października♥
Wiem że jest jeszcze trochę czasu.ale sobie samej muszę sobie kupić coś na poprawę humoru
a dla Niej myślałam kupić książkę "Na tropie jednorożca";mgiełkę do ciałą z Avon-u,oraz 2 lakiery do paznokci:)
Myślicie że to dobry pomysł?? A może macie inne propozycje?? Najlepiej takie uniwersalne:)
Niewiem kiedy znowu coś napiszę-napewno po moich urodzinach,ale czy wcześniej??? Tego nie mogę Wam obiecać,ale się postaram:P


Taką sówkę myślałam sobie kupić na urodziny-tylko niewiem czy ją gdzieś spotkam na mieście:)))

 
Ta piosenka ostatnio poprawia mi humor i bardzo przyjemnie się jej słucha:
paa♥

4 komentarze:

  1. Hej. :) Fajny blog. :) Ładne tło. :D Sówka i serduszko ładne. :) Zapraszam do mnie! PS. Obserwuję :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł na ten prezent. A blog super ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna sówka fajna ;)

    Zapraszam ;)
    http://kolorowotruskawkowo.blogspot.com/
    Zaobserwuję ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny blog ;)
    Zapraszam na 14 rozdział, koniecznie przeczytaj notkę pod rozdziałem : http://without-you-baby.blogspot.com/
    Czekam na twoją opinię ;D

    OdpowiedzUsuń