piątek, 19 października 2012

co za dzień.....

Miałam dziś koszmarny dzień:((
Doszły mnie dość nieprzyjemne plotki na mój temat-których zapewne żadna z Was nie chciałaby usłyszeć i to na dodatek z ust osoby z którą dobrze się dogaduję....
Na domiar złego wybieram się na ognisko do tej osoby na które nie mam ochoty iść-ale że  wcześniej potwierdziłam swoje przybycie to nie bardzo pasuje mi się wykręcić...
W szkole jak to w szkole-musiałam zgłosić np z niemca bo pani pytała a ja się nie nauczyłam:((
Ale nic nie poradzę -jestem tak zmęczona żę wczoraj po południu zamiast się uczyć położyłam sie i zasnęłam na 3 godziny:)
Masakra jakaś po prostu:P
Ale trzeba się uśmiechnąć bo już weekend -podobno ostatni taki ładny w tym roku:P
Trzeba to jakoś wykorzystać-tylko niewiem jeszcze jak:))
Jak zapewne zauważyłyście(albo i nie:D) na pasku bocznym pojawiło się nowe rozdanie u Agnes Beauty:P
Nagrody są naprwdę ciekawe -serdecznie zapraszam więc do brania udziału:)))

Piosenka na poprawę humoru musi być:
paaa:P

1 komentarz:

  1. nie martw się !
    ja dzisiaj na szczęście miałam wolne :D
    zapraszam do mnie: http://myworld-anetteworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń