środa, 14 listopada 2012

egzaminy,urodziny +Zmierzch:)

hej kochane ,miałam napisać dla Was już w poniedziałek ale tak źle się czułam że dopiero wczoraj wyszłam z łóżka:((( Do szkoły niestety musiałam pójść no bo miałam egzaminy próbne..
Jak poszło ?? Z historią,polskim i wosem we wtorek  myśle że poradziłam sobie nieźle,tak samo z biologią i geografią dzisiaj.Co do matmy,fizyki i chemii-to wole nie gadać:((
Na szczęście jutro piszemy angielski -to nie ma się czym martwić:))
A wy pisaliście już???
Jak Wam poszło??
Powodzenia życzę na jutrzejszych próbnych:DD
A tak z innej beczki to w niedziele miałam gości w związku z moimi urodzinami no i były też prezenty:PPP
Dostałam sweterek w marynarsko-podobne paski,karte doładowywującą do telefonu, wisiorek,pierścionki,pieniądze no i śliiczny perfum:P

Pochodzenie: Avon
Cena:Ojj nie mam pojęcia w końcu jak prezent to prezent:P
Pojemnosć: 30 ml
Ponadto:
Śliczny zapach,śliczne opakowanie,długo utrzymuje się zarówno na skórze jak i na ubraniu:)
Zresztą co tu opisywać-jak ktoś ma to wie o czym mówię-a jak ktoś nie posiada to zachęcam do zakupu:))
I mam jeszcze pytanie:P
Wybiera się ktoś z Was na ten maraton Zmierzchu co jest w ten piątek o 22.00 w Multikinie??
Bo ja mam ochotę się z koleżanką wybrać:PP
Nigdy jakoś nie pociągał mnie Zmierzch-ale napewno warto obejrzeć:P
A nuż kogoś spotkam w tym Rzeszowie???
pa:PPP

2 komentarze:

  1. spóźnione wszystkiego najlepszego ! xdd
    ja mam juz tyle tych perfum ze nie moge zuzyc haha


    zapraszam do mnie :http://myworld-anetteworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mieszkam na przeciwko ciebie !
    Raczej się nie spotkamy xd
    Wybrałabym się ale ja kina nie mam >.<
    ee tam , w necie będzie to się obejrzy za darmo ! ;3
    craazy-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń