czwartek, 15 listopada 2012

testy ?

Korzystając z okazji, że dzisiaj mam dzień wolny, z racji tego, że trzecioklaściści piszą testy, napiszę jakiegoś posta.
zauważyliście, że rzadko wchodzę na bloga, ale to wszystko przez naukę ;c
mama powiedziała, że jak będę miała chociaż jedna 3 na półrocze, to nie pojadę na narty ze znajomymi.
to po pierwsze a po drugie za tydzień wywiadówka w środę, a w piątek chcę jechać na mecz do Warszawy, na co mama nie jest przekonana...
więc sie uczę, i już nie wyrabiam z rzeczami do ogarnięcia.
ogólnie to co sobotę spotykam się z Alą i Dawidem i się "uczymy" fizyki.
hahahaahhah, zabawne, nie ?
później skręcę drugą notke. a na zdjęciu mój drugi koteczek .
sieeemka :D 

1 komentarz:

  1. Rozumiem. Mam ten sam problem : ( Ciągle nauka nauka, a ponieważ jestem już w trzeciej gimnazjum to muszę dużo nadrobić do egzaminów : / No ale staram się znaleźć czas na wszystko i mam nadzieję że odwiedzisz mojego bloga :)
    screwcalmandgetangry.blogspot.com

    P.S. Uroczy kociak :D

    OdpowiedzUsuń