sobota, 13 kwietnia 2013

egzaminy,bierzmowanie

nie pisałam chwilę,no w zasadzie to mój pierwszy post w kwietniu:(
egzaminy zbliżają się wielkimi krokami,ostatnie powtórki...
ale na szczęście pogoda się poprawiła,czuć tą wiosnę♥
wybieram się dziś na 18 do kościoła mamy spotkanie przed bierzmowaniem.
Tak wogóle to niewiem czy mówiłam czy nie-bierzmowanie mam 11 maja:)
A wy też już w ostatniej klasie gimnazjum??
Boicie się egzaminów?? bo ja okropnie się martwię czy uda mi się zdobyć chociaż zadowalający wynik...
a bierzmowanie kiedy macie??
jak dajecie sobie na trzecie(lub drugie:)) imię????
Może zgadnie ktoś jak jakie imię ja wybrałam??
podpowiem że zaczyna się na B:)

2 komentarze:

  1. Świetny blog, od jakiegoś czasu go obserwuję i bardzo lubię go czytać. Co do Twojego imienia na bierzmowanie to.. hmmm.. Barbara?
    A, no i powodzenia na zbliżających się egzaminach ;-) Wera

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabyś taki szablon jak ja mam?
    starpure.blogspot.com
    jak tak pisz na mój email : nicoleballoonblog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń