sobota, 12 października 2013

Muzyczne Odkrycia Tygodnia #3

Dziś krótko i na temat.
Nie widzicie mnie ostatnio na żadnym z blogów, a to dlatego, że powoli ogarniam wszystko co związane jest ze szkołą i z nauką. Nie chcę tutaj narzekać, ile to mam nauki, bo to nie sprawi że będzie jej mniej :)
Jednak efekty tego odbijają się na blogach. W tym tygodniu postaram się trochę wyklarować sytuację.
Planuję pokazać Wam moje nabytki i prezenty z ostatniego czasu, a także rozpocząć cykl kosmetyczny. Coś typu moje opinie na temat kosmetyków, które zużywam. Planowałam także dodać post typu 30 faktów o mnie. Co myślicie o moich koncepcjach? Jest coś o czym chcielibyście poczytać na blogu, czego nie ma, a ja mogę sprawić że się pojawi? ^^
piszcie proszę:)

No i zgodnie z tematem posta moje tygodniowe perełki:



 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz