środa, 15 lutego 2012

Dzień singla♥

Bardzoo Was przepraszam że mnie tak długo nie było-ale byłam dość zajęta,no bo się nawaliło i kartkówek i sprawdzianów-jutro na szczęście-odwołali klasówkę z WOS-u ,więc mogę napisać.
Wczoraj były Walentynki-nie lubię tego święta.Lecz za to dzis jest Dzień Singla-obchodzicie go jakoś specjalnie czy macie juz druga połówkę??
Czytam własnie Besty i znalazłam takie cosik:
"są dni gdy mam ochotę,znów stać się małą dziewczynką,wtedy chciałabym móc tupać nogą,rozpłakać się i dostać to czego chcę♥♥"
Paaa:D

3 komentarze:

  1. Fajny blog.
    The beściara < 3.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień singla rządzi ! ; D ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny blog :)
    Ja nie mam jeszcze drugiej połówki , a święto walentynek puszczam mimo uszu :>
    Zapraszam do mnie: www.uparty-aniolek.blog.onet.pl :D

    OdpowiedzUsuń