środa, 8 lutego 2012

Nowy pomysł♥

Cześć słuchajcie wiem że miałam dodać wczoraj notkę-ale kompletnie zapomniałam.:(
Mam nadzieję że mi to wybaczycie tym bardziej że nadrobię to dzisiaj:)
I mam dla Was małą niespodziankę z okazji zbliżającej się miesięcznicy bloga♥
Uznałam że fajnie byłoby wprowadzić coś nowego-miałam na głowie dużo pomysłów-ale jeden we mnie zwyciężył-uznałam że można by tu prowadzić wywiad☺
Taki zwyczajny-wy w komentarzach pod notkami zadajecie pytania mi lub Ani(tylko piszcie do kogo są one zaadresowane-lub piszcie pytania do mnie pod moimi notkami,a dla Ani pod jej notkami),a my Wam na nie będziemy odpowiadać w każdą sobotę♥♥
I jak  podoba się? A może macie inne pomysły?-śmiało piszcie w komentarzach pod  notkami,albo na pocztę♥
Paa♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz