piątek, 3 lutego 2012

łikendddd♥

Cieszycie się z łikendu?
Głupie pytanie-jasne że tak.
Ja tam mam ferie-ale również się cieszę,razem z Wami♥
Słyszeliście że podobno zawiesili ACTA?Takie plotki-ale moze jest w tym grosz prawdy:)
Słuchami teraz piosenki-która wpada w ucho-Mohombi-In your head-fajna słuchnijcie sobie:*
Ostatnio zajęłam się fotografowaniem:D Efekty może nie są pierwszej klasy-ale zrobiłam dopiero kilka zdjęć.
Dodam je tak przy okazji-a wy ocenicie czy się nadaję czy raczej zrezygnować:*
Wiecie już co kupicie swojej drugiej połówce na Walentynki?
A może nie macie pary-nie martwcie się ja również jestem singielką:*
I na razie nie zanosi się abym mogła zmienić status na Faceboku:P
A i spodobał mi się taki jeden opis:
...Najpiękniejsza dziewczyna, kiedy nikt jej nie widzi,
Kiedy płacze i skacze, i tego się nie wstydzi..."
Paa ☺

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz