piątek, 3 sierpnia 2012

...

Na początku chciałam Wam zakomunikować że w tym tygodniu jadę do kochanej kuzynki:)
No i raczej nie będę dla Was chwilę pisać:P
Chociaż zobacze co da się zrobić☻
Dostałam karnet na basen i grotę solną-w kolejnym tygodniu się wybieram:)
Miałam go przez całe wakacje i o nim zapomniałam:((
Ale to nic straty da się nadrobić:DDDD
No a potem początek roku szkolnego:((
Masakra-zaczynam 3 gimnazjum myślę że niebędzie tak strasznie:))
Na poprawę humoru -piosenka którą słucham na okrągło przez 3 ostatnie dni♥

2 komentarze:

  1. miłego wyjazdu :d
    PS. Przepraszam za spam, ale piszę to ponieważ obserwujesz mojego bloga. Chciałabym abyś zobaczyła pierwszą notkę (łatwo ją znajdziesz ponieważ postów jest mało, gdyż je usunęłam) a informacje tam dość znaczące. ;)

    OdpowiedzUsuń