niedziela, 12 sierpnia 2012

me zacne zakupy xd

No więc jestem  z powrotem,nie było mnie tydzień wchodzę dziś na wypytaja-a tu 613 pytań do mnie.
Aż sie przeraziłam -najwięcej to było około 50 pytań xd
Obiecałam dodać zdjęcia moich zakupów więc dodaję:
koszulka House 19,99

perfum La Rive lovely około 10 zł
drogeria Natura

mój ideał-krem do rąk kozie mleko- 5,79
odżywka do paznokci My secret około 4 zł
lakier pękający  Miss sporty Crack  me up 7,99
drogeria Natura

no i wszystko razem:)
Perfum kupiłam dla mojej kochanej przyjaciółki Darii-pozdrowionka
:P
Pozdrowić też musze oczywiście Justysię no i Olę rzecz jasna:P
Dzięki Wam nareszcie zaczęłam oglądać Pamiętniki Wampirów,na razie pierwszy odcinek ale  niedługo to się zmieni xd
Mój nick na wypytaj-dove
Mój nick na zapytaj-ℓσνє ιѕ вℓιη∂♥
ByE♥

3 komentarze:

  1. Fajna koszulka . :P Pozdrawiam tysskaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętniki wampirów rządzą!
    Team Stelena forever <3

    OdpowiedzUsuń