wtorek, 10 kwietnia 2012

książki ?

No to tak, ostatnio strasznie nabrałam ochoty na czytanie wszelakich książek.
Jeżeli znacie jakieś ciekawe (tylko nie fantasty)  to możecie mi napisać w komentarzu ?
teraz czytam "Candy" Kevina Brooksa .
Jestem na 10 rozdziale, jak na razie książka na wieeeelki +.
Opowiada o zwyczajnym chłopaku, który na stacji poznał tytułową "Candy" okazuje się że Candy jest prostytutką i ćpa. A dalej nie doczytałam, podejrzewam, że znajdziecie ją w empiku wygląda tak :

Ostatnio przeczytałam również "Kokaina Koka" Barbary Rosiek.
Również znajdziecie ją w empiku. Jest strasznie cienka, ale bardzo ciężka. Podczas czytania ma się ciary na całym ciele. Trzeba się dokładnie wczytać i zrozumieć. Wygląda tak :

Ogólnie wszystkie książki Barbary Rosiek są o narkotykach, bardziej znany jest "pamiętnik narkomanki".
Strasznie mi się podobają jej wszystkie książki .
Jeżeli jesteście zainteresowani troszkę inną tematyką np. problemy nastolatek itp.
Polecam książki Marty Fox. Ta autorka jest Polką, bardzo ciekawie pisze, jej książki są interesujące.
A ona sama jest teściową P. Kupichy. nie wiem, czy Was to zainteresuje, ale naprawdę polecem z jej książek:
- Karolina XL (dwie części)

- Iza anoreczka

- Iza buntowniczka

- Kaśka Podrywaczka

no to żegnam się . :D

2 komentarze:

  1. Ja ostatnio chciałam przeczytać Pamiętniki Wampirów i odwiedziłam bibliotekę ale znalazłam tylko drugi tom. ; / Pierwszego nie było w tej ani w innej bibliotece. ; o Czyli muszę wybrać się do Empiku i ją kupić : D

    Super blog, dodałam się do obserwatorów i liczę na rewanż : D

    http://i-can-fly-i-am-butterfly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. heh.najlepsza to karolina xl :)
    :D

    OdpowiedzUsuń