niedziela, 8 kwietnia 2012

powrót . przeprosiny. życzenia. podziękowania.

1. nie było mnie tu hohoho i jeszcze trochę, nie miałam internetu. Posiadałam tę rzecz jedynie w telefonie, i po prostu nie mogłam dodawać notek.
2. przepraszam najbardziej Dominikę, gdyż to ona musiała sama prowadzić bloga przez tyle miesięcy. Widzę tu nowych czytelników, którzy mnie nie znają, ale teraz już będzie wszystko ok i notki będę dodawała .
3. Dołączam się do życzeń Dominiki z poprzedniej notki. Życzę Wam baaaardzo ciepłego i mokrego dyngusa, oczywiście od wody a nie deszczu .
4. Dziękuję Dominice, spisałaś się na medal, mam nadzieję, że już tak nie będzie.
Zegnam się z Wami, gdyż powoli szykuję się z rodzicami do babci na świąteczny obiad.
Będzie ciekawie, może po południu jakaś ciekawsza notka ?
do zobaczenia. jeszcze raz wesołyych ! ;>>

2 komentarze:

  1. Nawzajem ^^ Fajny blog zapraszam tez do mnie :
    http://tylko-olka.blogspot.com/
    'All'

    OdpowiedzUsuń