poniedziałek, 9 kwietnia 2012

święta.

uaah . Te święta jakoś nie przypadły mi do gustu, ale nie przez nic innego jak przez rodzinę.
Ale  to takie moje sprawy i w ogóle. No to tak po raz pierwszy od kilku lat w dyngusa jest SŁOŃCE. Normalnie aż się zdziwiłam, jak wstałam. U mnie świeci moocno słoneczko. szykuję aparat i idziemy z BF na sesję. ot co, aparat naładowany. po prostu nie mogę wytrzymać w domu. nie mogę się doczekać. 
i mam do Was prośbę. Biorę udział w konkursie fotograficznym. moglibyście mi doradzić które zdjęcie wybrać ? Bardzo bym prosiła. Ten konkurs  jest o krajobrazach, faunie i florze. więc rośliny, zwierzęta i krajobraz. Wstawiam tutaj zdjęcia. :D



1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

4 komentarze:

  1. Fajny blog.
    Zapraszam do mnie :) mam nadzieję, że zaobserwujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 4 i 5 zdjęcie jest sliczne ;) wejdziesz? http://mojpamietnik11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie 5. jest najlepsze, moim zadaniem.

    Zapraszam do mnie li liczę na rewanż ;))
    http://natolatekswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z zapytaj - Aoi-chan98 :)

    Fajny blog. U mnie na Dyngusa zawsze było słońce ^^
    A zdjęcie... bardzo mi się podobają 3 i 4

    OdpowiedzUsuń