wtorek, 10 kwietnia 2012

*_* znowu szkoła . ;/

no to jak w tytule, pewnie większość z Was idzie już jutro do szkoły.
Jakoś nie za specjalnie lubię taki chwile. Chociaż biście jest zobaczyć swoich kumpli, których się nie widziało od tygodnia. Akurat w środy, mam strasznie głupie lekcje, zaczynając od geografii, matematyki, idąc po fizykę i biologię. Ale jeszcze jest WF :D o jak ja lubię Wf. jeejku . wszystko oprócz lekkoatletyki, jest wręcz fantastyczne. Ołkeej widzimy się później :D
ale się rozpisałam,... może trochę obrazków ?



papa + dziękuję za komentarze pod notkami i za obserwację naszego bloga.

3 komentarze:

  1. Fajne zdjęcia.
    Taaaak... ta szkoła... i tak rano trzeba wstać, ja też mam jutro geografie ;)

    POZDRAWIAM
    ZAPRASZAM DO MNIE:
    http://natolatekswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja za wuefem nie przepadam xd Chociaż lubię siatkówkę ;)
    A za szkołą to też raczej nie tęsknię ;) Ale nie mogę się doczekać spotkania z głupolami z mojej klasy xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za miły komentarz na blogu . Cudny blog ;** dodałam się u Cb do obserwatorów jak możesz to dodaj się też u mnie zależy mi ;**

    OdpowiedzUsuń