czwartek, 23 maja 2013

zakupomania

Dziś pokazuję Wam moje nowe nabytki:P
Specjalnie nie poszłam dziś do szkoły, aby zanieść podania do szkół.
No i wszystko w porządku jako tako-z wyjątkiem tego że w żadnej ze szkół nie ma hiszpańskiego, którego tak bardzo chciałam się uczyć:(
Teraz trzeba tylko donieść świadectwo i wyniki egzaminu, i pozostaje czekanie:))
Wracałam na nogach(miałam 4 km),i już teraz wiem że w żadnym wypadku nie ubiorę moich czarnych baletek, na takie spacery:D
No i wracając do tematu posta :zakupy

karteczki:3,99
pędzelki :1,99
zestaw 4 bransoletek:7,99
Pepco

antyrama;3,99/szt.
(kupiłam 3 sztuki,2 dla mnie,a 1 dla koleżanki)
Pepco


chipsy które właśnie pochłaniam:)
i czekolada truskawkowa
(niestety nie pamiętam cen)
Biedronka:)


i moje tabletki, pierwsze z nich to witaminy(nie wiem ile zapłaciłam)
a drugie to tabletki poprawiające ostrość widzenia:29 zł
apteka w moim mieście
Do zobaczenia:P

2 komentarze:

  1. och..Hiszpański.. Me gusta :3
    widziałam gdzieś te bransoletki, super są :)
    fajne zakupy ;)
    best-frieend.blogspot.com zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne bransoletki ;)
    Podobno hiszpański jest najłatwiejszym językiem na świecie.
    eanq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń