środa, 15 maja 2013

nowości i nie tylko:P

witajcie:P
nie mam dziś pomysłu na notkę, z komentarzami dalej do kitu, więc notabene nie mogę nominować innych do The Versatile Blogger Award:((
Wspominałam tutaj kiedyś o moim sobotnim bierzmowaniu, i chyba nawet pytałam się czy ktoś zgadnie moje trzecie imię. Podpowiedzią było to że zaczynało się na B.
Nikt nie zgadł:) Moje trzecie imię to Bernadeta♥

W najbliższym czasie, możecie się spodziewać wznowienia zabawy 30 dni:)
Hmm to chyba tyle co chciałam powiedzieć....no może jednak nie. Nie mogę się powstrzymać więc muszę się pochwalić że dostałam wczoraj z chemii 5.
Jestem przeszczęśliwa gdyż z chemii to raczej uczyłam się na 3:))
A tu taka miła odmiana:)


I jeszcze sukienka którą miałam na bierzmowaniu:

 


+piękna piosenka, na którą trafiłam zupełnie przypadkiem wczoraj wieczorem♥♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz