sobota, 4 maja 2013

coś o szkole:)

Jejciu jaka pogoda.
Cały czas pada deszcz(przynajmniej u mnie)
Niewiem czy Wam mówiłam,ale byłam w czwartek u fotografa.
Musiałam zrobić sobie zdjęcia do szkół;za niedługo bo od 13 maja można składać papiery:)
Już nie mogę się doczekać nowej szkoły.
Z jednej strony będę tęsknić za gimnazjum,za niektórymi znajomymi i wogóle,ale z drugiej strony nowa szkoła to taki jakby "krok w dorosłość".Niewiem jak Wy ale ja chodzę do gimnazjum które połączone jest razem z szkołą podstawową.Tak więc nie musiałam składać podania do gimnazjum,ponieważ od razu "przechodziłam":)
Więc technikum to mój pierwszy,wielki samodzielny krok:)
Na szczęście podania jadę składać razem z najlepszą koleżanką,więc nie muszę się o nic martwić.No bo we dwie tak jakoś zawsze raźniej:P


Słuchałam ostatnio radia(nawet niewiem jakiej stacji-chyba RadioZet),i wpadła mi w ucho piosenka,którą od razu odszukałam.
Jest to nowa piosenka Rafała Brzozowskiego-Za mały świat.
Moim zdaniem po prostu rewelacja♥ Szykuje się nowy hit:D

1 komentarz:

  1. Hej, zazdroszczę pierwszego składania papierów dopiero po gimnazjum.
    Z radością powiadamiam Cię iż nominowałam u siebie Twój blog do The Versatile Blogger Award ;)
    Wera z: nie-wiadomo-jakie-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń