środa, 1 maja 2013

haft ,bajki i inne:D

jejku,nie mogę uwierzyć że to już tydzień odkąd pisaliśmy egzaminy.
strasznie szybko to zleciało:P
Za sobą mam już też egzaminy do bierzmowania. Zdałam:)
teraz to tylko czekać na bierzmowanie:P
Mam już kupioną sukienkę i marynarkę,buty  z tamtego roku bodajże i umówioną wizyte do fryzjera na 7 rano w sobotę:(
W szkole mamy w czerwcu festyn.
Niby ciekawie i wogóle tylko ktoś to musi wszystko przygotować.
Mamy robić dużo różnych rzeczy na sprzedaż m.in "rysunek" zrobiony metodą haftu matematycznego. Słyszeliście może o czymś takim??? Bardzo ładnie wychodzi:)

zdjęcie zaczerpnięte z Internetu. Jak zrobię mój obrazek to tutaj też go pokaże:D
Ostatnio "wzięło" mnie coś na oglądanie bajek:D Tak więc ze 3 tygodnie temu oglądałam "Herkulesa", w niedzielę "Pocahontas",wczoraj "Księżniczkę i żabę", a dziś mam w planie oglądanie "Małej Syrenki"♥
Ale fajnie tak powrócić do czasów dzieciństwa,gdzie bajki były na bardzo wysokim poziomie,nie to co dzisiaj,a dzieci cieszyły się ze zwykłej taniej lalki czy samochodzika,a nie to co dziś -że dzieci na I Komunię Świętą dostają tablety czy laptopy.Jestem naprawdę dumna i szczęśliwa że wychowałam się w tamtych czasach,a nie w dzisiejszych♥
kocham to♥



Notka coś mi się wydłużyła:P
Jak zacznę gadać(pisać) to ciężko mi jest przestać:P
PS Chciałam jeszcze poinformować tak z innej beczki,że coś się stało i wogóle nie mogę dodawać komentarzy ani na nie odpowiadać. Bardzo mi przykro z tego powodu,postaram się w najbliższym czasie coś z tym zrobić:P

1 komentarz:

  1. Też bym chciała jeszcze powrócić do czasów dzieciństwa. Jeszcze pamiętam jak na Disney Channel leciały porządne bajki, a nie jakieś "pierdoły" jak teraz. ; /

    zapraszam na bloga z moimi rysunkami -- > glamorien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń