czwartek, 2 maja 2013

haft matematyczny-mój wzór

jak tam mija Wam majówka??
U mnie po staremu,siedzę w domu,czytam:P
Wspominałam Wam wczoraj o hafcie matematycznym.
Zrobiłam już coś tym sposobem;na razie na próbę na zwykłej kartce,dzisaj jadę dopieo na zakupy po ozdobne kartki na tę pracę.
Mój wzór nie jest orginalny,ani kto wie jak piękny,ale to dopiero początek:)
Wczoraj zabrałam się do jeszcze jednej pracy,zrobionej tą techniką,jednak jeszcze jej nie dokończyłam:)
Jest to zakładka do książki,którą zaprezentuję tu jak tylko ją skończę.
Może kiedyś zacznę też haftować krzyżykowo? Kto wie,do odważnych świat należy:PP
 
moj haft matematyczny♥
I jeszcze piosenka na dobry początek dnia(chociaż jest już prawie 10 rano:D)
Od pewnego czasu uwielbiam te dziewczyny. Moim skromnym zdaniem są po prostu rewelacyjne♥

2 komentarze:

  1. fajnie ci wyszło.
    u mnie majówka też się nie zmienia! ;D
    best-frieend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny haft. :-)
    U mnie wielkie nudy...
    eanq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń