niedziela, 7 lipca 2013

Dzisiejszy TOP 5

No to dziś TOP 5. Zmieniłam liczbę, ponieważ liczba piosenek w tym tygodniu nie była aż tak duża. Raczej słuchałam w kółko tego samego:)
Na wstępie zaznaczam, że kolejność jest całkowicie przypadkowa:)

1.Sylwia Grzeszczak-Księżniczka
2.Play-Destiny
3.Will.I.Am ft. Justin Bieber-That power
4.Taylor Swift ft.Ed Sheeran-Everything has changed
5.Naughty Boy ft. Sam Smith-La,la, la

Mój wczorajszy dół już trochę minął, puzzle ułożone są już prawie w połowie:)
Oglądałam wczoraj Liceum Avalon(stąd piosenka Destiny:D)
Nie wiem który raz już to oglądałam, ale kocham ten film♥
No a dzisiaj, równie dobrze bo na Disney Channel leciał Fineasz i Ferb: Podróż w drugim wymiarze.
Łapki w górę kto oglądał?? :P
Ja po prostu kocham Fineasza i Ferba♥♥
Mam w planach jechać jutro do miasta, jak już chyba wspominałam ostatnio, i myślę że sobie coś kupię:)
Zajrzę do centrum chińskiego(otwarte już około pół roku, a ja idę dopiero pierwszy raz xd) :))
Do biblioteki i księgarni obowiązkowo:)
I zobaczymy co dalej:)
Buziaki:*





2 komentarze: