wtorek, 9 lipca 2013

post zakupowy

Jak wspominałam byłam wczoraj na zakupach. Dzisiaj postaram się bez zbędnego gadania, przejść do pokazywania zakupionych rzeczy:)

Under Twenty- tonik łagodząco-matujący 7,99
Dove Orginal- Antyperspirant (ma boski zapach) 6.99
Colgate-nitka dentystyczna 50 m 10.99
Miss Sporty-Eyeliner 010 Black Raven 8,99
Wibo Lovely-lakier o piaskowej fakturze 8ml ( nr 3 chyba ale u mnie z odczytywaniem numerów lakierów to porażka xd) 8,59
Wszystko to z Rossmana:) 

Gumki do włosów- 2,99
zeszyt 60 kartek, nie mam pojęcia po co go kupiłam xd 1,29
zestaw karteczek samoprzylepnych, normalnie mają lepsze te kolory, ale cóż... 2,99
Wszystko z Pepco



Tutaj kupiłam szminkę, ale tylko dlatego, że weszłam do sklepu wszystko po 3 zł, i nie pasowało mi wyjść z pustymi rękami:P
ale ma okropny zapach-,-

i tutaj mój piękny notesik:)
nie był to zamierzony łup, ale jak już był to sam prosił " no kup mnie, no kup" :PP
nie pamiętam ile zapłaciłam, bo nie wzięłam ze sobą paragonu:)

 
Byłam jeszcze na pysznych lodach gałkowych( wanilia i jagoda) i kupiłam sobie sukienkę, niestety nie mam jej jak sfotografować, bo ją mam teraz na sobie:) Więc może przy okazji:)

To by było, na tyle z moich wczorajszych łupów, jeszcze wypożyczyłam książki, ale to już tutaj możecie o nich poczytać: KLIK
ja lecę, pa:D

1 komentarz: