poniedziałek, 15 lipca 2013

o mojej Czytelni

Przepraszam, że chwilę mnie tu nie było, chyba za bardzo poświęciłam się tworzeniu mojego drugiego bloga http://czytelniadominiki.blogspot.com/  , ale za to  można już zobaczyć nowy, śliczny wygląd bloga:) zapraszam.
Myślałam też aby zrobić banerek mojej Czytelni, ale nie wiem czy mi się to uda.
Bo mam takie wielki plany! Chciałbym nawiązać współpracę z wydawnictwami, no ale na tym polu to potrzeba jeszcze czasu, oj dużo czasu:)
Chciałabym żeby kogoś naprawdę interesował mój blog, żeby byli na nim stali czytelnicy.
Rozgłaszam mojego bloga, jak tylko mogę, wchodzę na inne blogi, komentuję, wpisuję link do mojej Czytelni...
Podobno to pomaga.
Nie jest tak, że znudził mnie już ten blog tutaj. Nic z tych rzeczy.
Chodzi tu o to, że moja Czytelnia, to coś samodzielnego, moja perełka, na którym mogę podzielić się z innymi moją wielką pasją, jaką jest czytanie.
I w tym momencie mam do Was wielką prośbę- jakbyście czasem zajrzeli na  bloga, a może się Wam spodoba i skomentujecie, albo nawet zaobserwujecie??
To dla mnie bardzo ważne.
Jak gdzieś napisałam "każde wejście, każdy komentarz i każdy obserwator- to uśmiech na mojej twarzy"
Tak więc zapraszam:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz