sobota, 14 stycznia 2012

♥♥♥

Heejka:P Wiecie że dziś jest Dzień Ukrytej Miłości? Z tej okazji mam dla Was kilka cytatów o miłości:D - ...miłość to choroba na którą nie ma lekarstwa... -Odbuduje to co wykradłem z twoich marzeń... -MIŁOŚĆ to wielka księga, słowo KOCHAM to jej treść, POCAŁUNEK to przysięga, a to wszystko warte ŁEZ. -Wytłumaczysz mi co znaczy słowo miłość.` -Z Tobą chcę być już do końca, aż po sam grób. -Bo wokół Ciebie kręci się cały mój Świat. -Bo moja miłość do Ciebie nie zna granic, -A „cześć” na ulicy będzie szczytem Twoich marzeń związanych ze mną. - Od dzisiaj jestem wolna. Od dzisiaj już Cię nie kocham. Tylko muszę to jeszcze zapamiętać. - Ja chcę być jedynie tą, o której myślisz... -Ja Cię kocham Ty mnie nie... dlaczego ta miłość taka trudna jest? No i jak? Podobają się?
A dziś dopełnieniem tego święta jest też Dzień Osób Nieśmiałych:P Pozdrawiam wszystkich zakochańców,wszystkich którzy dalej czekają na swoją połówkę,oraz wszystkie osoby nieśmiałe z natury♥

1 komentarz:

  1. Postaraj się zmniejszyć czcionkę żeby się wygodniej pisało ;3
    Wpadnij .

    OdpowiedzUsuń