wtorek, 17 stycznia 2012

To znowu ja:D

Heeeej:* jeejku- ale mnie tutaj długo nie było-aż od soboty:P A więc tak-zacznę od tego że zostałam redaktorką szkolnej gazetki: I mam do Was pytanie-jaką nazwę może mieć ta gazetka? Bo nic sensownego nie mogę wymyślić:( Po drugie-zobaczcie zdjęcie-które najbardziej mi się ostatnio podoba. Po trzecie-dodawajcie w komentarzach piosenki które Wam się podobają.Razem z Anią dodamy je na niedzielną listę tygodnia:P A tak z codziennych spraw-macie może w tym tygodniu jakieś sprawdziany lub kartkówki?-Śmiało pochwalcie się:) Ja na szczęście nie :P Paaa do czwartku:D

1 komentarz:

  1. Super blog, pomysłu na nazwę nie mam, a moje ulubione piosenki to:
    Nirvana- Rape me, Pennyroyal tea, Milk it.
    Guns N' Roses- Don't cry, November Rain, Better, Street of dreams,
    i wiele innych ale nie chce mi się pisac, a ja nie mam sprawdzianów bo mam upragnione ferie xd
    zapraszam do siebie:
    http://domenic.blog.onet.pl/
    http://miss-cullen-zmierzch.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń