piątek, 13 stycznia 2012

trzynastego nawet w grudniu jest wiosna:P

Hej mam na imię Dominika i będę prowadzić ten blog razem z Anią-dziewczyną z neta:) Dziś piątek trzynastego...-Jak wam minął? Wierzycie wogóle że ten dzień przynosi pecha?-Bo ja niestety tak-miałam dziś pecha-no bo zapomniałam zadania z niemca i dostałam jedynkę.No i jeszcze zapomniałam przeczytać opowiadania na polski.No koszmar normalnie-nie wiem jak dla was ale ja jestem bardzo pilną uczennicą i takie sprawy jak te mnie kompletnie załamują:) A i jeszcze zdjęcie:)

2 komentarze:

  1. Ja w czwartek 12 miałam dyskotekę i na drugi dzień czyli 13 zapomniałam mundurka do szkoły i musiałam wypożyczać z biblioteki za 3 zł ;// ale dobrze, że przynajmniej kasę wziełam ;D Po dyskotekach jestem strasznie roztrzepana. ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. No cóż dla mnie piątek 13 stego jest dośc szczęśliwym dniem zawsze spotyka mnie coś miłego a gdy zobaczę czarnego kota przechodzącego przez uliće - uśmiecham się :P

    OdpowiedzUsuń