sobota, 21 stycznia 2012

Dzień Babci♥

Hejj♥
To znowu ja-już 3 raz z rzędu-ale jutro za to spotkacie się z Anią:)
Dziś chciałam Wam przypomnieć(dla niektórych zapominalskich)-że dziś mamy ważne święto:)
                                            Dzień Babci
Co kupiliście-bo ja Ptasie Mleczko i takiego storczyka w doniczce filiżance z napisem Mojej Babci♥
Mi się bardzo podoba-a Wy co kupiliście? 
Komentujcie:D

 Żyj nam Babciu lat ze dwieście,
boś najlepsza w całym mieście.
Gdy za bardzo rozrabiamy
pod twe skrzydła uciekamy.
Ty nas zawsze wytłumaczysz,
wszystkie błędy nam wybaczysz.
Bądź więc zdrowa uśmiechnięta
Tego życzą Ci wnuczęta:)
I chciałam Wam jeszcze przypomnieć że jutro wybieramy Top 10 tygodnia-liczę że podacie propozycje jakiś fajnych piosenek♥

Paaa-do wtorku:P


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz