środa, 18 stycznia 2012

połowa tygodnia za nami ! :D

jeej... cieszycie się ? Tylko czwartek ii .... PIĄTUNIOOO . :D
heh. to dla mnie dobra wiadomość . Tylko, że w piątek wracam po 16 do domu ;/
alee... a później łikeend i znowu szkoła, tydzień i ferie. a Wy kiedy macie ferie?
może w sobotę z  Dominiką napiszemy jakieś pomysły na zwariowane ferie?
co o tym sądzicie ?
Ogólnie to proszę w naszym imieniu o troszkę więcej komentarzy ?
i pomysłów na notkii.
no i mamy tylko kilka propozycji do top 10 tygodnia ;C
nie wiem o czym zrobić? czego najchętniej słuchacie.?
moim zdaniem od miesiące wszędzie króluje Michel Teló Ai Se Eu Te Pego :D
a co innego ? jakiś rap? rock? pop?
piszcie, a ja wrzucam kilka zdjęć . :

do soboty ;*

3 komentarze:

  1. No ja tez mam tak samo ferie :) Dzis mi sie tak w szkole nie dłużyło ale przypuszczam że ten tydzień długo będzie zchodziił :)Fajne zdjęcia :) Przydało by sie więcej :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł na notki? To po jaką cholerę macie blog?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucca, nie chcemy robić motek, których nikt nie czyta. tak ? więc prosimy o ich propozycje, które będą miały zainteresowanie, rozumiesz?

      Usuń