niedziela, 9 czerwca 2013

konkursy,prace na technikę,mój tajemniczy zeszyt:)

No więc zaczynamy tak jak w temacie notki: konkursy.
Chodzi mi tu o konkursy szkolne, jutro biorę się za angielski (cała 2 klasa gimnazjum na konkursie),a w piątek religia. Na konkursie z religii byłam już w tamtym roku. Nie zajęłam jakiegoś wysokiego miejsca,ale było fajnie,w miłej atmosferze i na dodatek każdy uczestnik dostał mały upominek:)
Więc i w tym roku postanowiłam spróbować. Materiały do nauki to cała Ewangelia wg św. Jana i dokumenty Porta Fidei(czyli podwoje wiary)


Kolejny punkt w tytule to prace na technikę. Nie są to jeszcze wszystkie,bo zostały mi jeszcze dwie do roboty, ale lepsze to niż nic:)
ta gwiazdka jest wykonana z cekinów:)
a ta puszka jest obklejona sznurkiem(niestety nie wiem jak on się nazywał:P)
ale puszka przyznaję trochę mi nie wyszła:((

Kopciuszek na antyramie:))

Troszkę wygląda na twarzy jakby przesadziła z solarium,ale nie miałam jaśniejszego odcienia tej farbki xd


I mój tajemniczy zeszyt:D
Pamiętacie??Wspominałam Wam o tym w którejś notce i obiecałam że kiedyś Wam go pokażę. A więc:
tak wygląda ten zeszyt. Pamiętacie???

i hasła z tymbarka na okładce:P
szkoda że nie obróciłam zdjęcia:((

:DD


przepraszam że jest nieobrócone to zdjęcie:((

uwielbiam ten cytat na dole♥

hakuna matata♥

<33
Są tam wypisane rożne teksty, czasem sentencje które mi się podobają.
Niektóre są na wesoło, inne bardziej "dojrzałe" :P


PS Pamiętam, pamiętam, pamiętam :P Chodzi mi o zabawę 30 dni. Nie martwcie się zabawa powróci tylko zastanawiam się nad odpowiedziami:PP

Komentarze-no tutaj to już wychodzę z siebie. Nie wiem co się dzieje ale dalej nie mogę ani komentować, ani odpowiadać na komentarze. W ten sposób nie mogę nic robić i to jest naprawdę wkurzające -,-


 
 
 

1 komentarz:

  1. Ale fajny pomysł z tym zeszytem ;))

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń