niedziela, 16 czerwca 2013

TOP 10

Witajcie kochani,
Wiem że miałam dziś pokazać nagrody z konkursu i w ogóle, ale przypomniało mi się ,że już dawno, dawno nie było tutaj TOP 10.
Aż mi wstyd jak sobie pomyślę, że może nawet nie wiecie o co mi chodzi xd
A więc jest to spis piosenek, które zawsze były wybierane w ankiecie na zapytaj.
Tym razem jednak sama wybrałam piosenki,bez ankiety:)
Są one ustawione przypadkowo, każdej z nich słucham równie chętnie:)
A więc tak:
1.Cimorelli ft. James Maslow-Mirrors (cover)
2.Robin Thicke ft. T.I, Pharrell-Blurred Lines
3.Sylwia Grzeszczak-Pożyczony
4.Rafał Brzozowski-Za mały świat
5.Megan Nicole-Summer Forever
6.Alex G ft. Kady Z- Radioactive (cover)
7.Marina-How to be a heartbreaker
8.Alex Hepburn-Under
9.The Wanted-Walks like Rihanna
10.Jennifer Lopez ft. Pitbull-Live it up

I jest moje własne TOP 10 :)
W następnym tygodniu postaram się zrobić kolejne TOP( o ile nie zapomnę :P)

Pa:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz