sobota, 22 czerwca 2013

wyniki egzaminów + zdobycze festynowe

Witajcie:)
Jestem strasznie podekscytowana od wczoraj, gdyż dostałam w moje ręce wyniki egzaminów:P
Nie są może kto wie jakie genialne ,założę się że większość z Was będzie miała lepsze, ale i tak się cieszę :)
Tym bardziej że, jestem lepsza od kilku osób z klasy,które zawsze były osobami typu " ja jestem lepsza/lepszy i mam od Ciebie o wiele lepsze oceny"
Tak więc nie zanudzając Was dłużej, pokażę Wam moje wyniki( zrozumiem jeśli nie będzie chciało Wam się tego czytać:D)
A więc:
  • j.polski 23/32  72%
  • przedmioty przyrodnicze 17/28  61%
  • matematyka 19/29  66%
  • historia i WOS 21/33  64%
  • j.angielski podstawowy 34/40  85%
  • j.angielski rozszerzony 28/40  70%

Wszędzie mam ponad 50 %,więc nie jest źle:))

A teraz nagrody festynowe:
Są to tylko kredki woskowe, żel pod prysznic Dove, i książka Cathy Glass-Run, Mummy, Run.
Szkoda tylko że po angielsku:))

PS- Obserwatorzy na moim drugim blogu, już działają, więc jeśli ktoś jest chętny zapraszam do odwiedzania, czytania, komentowania i obserwowania mojej Czytelni LINK
Pojawiła się tam też nowa, jeszcze świeżutka recenzja książki Janette Rallison -" Prawie dobra wróżka"

3 komentarze:

  1. też byłam ostatnio na festynie!
    wyniki całkiem niezłe :)
    best-frieend.blogspot.com zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieźle Ci poszło! Ba, nawet rewelacyjnie!
    Nagrody bardzo fajne ;)

    +może obserwujemy?
    http://angie-and-wer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń