wtorek, 25 czerwca 2013

post na szybko :DD

hej kochani, dzisiaj post na szybko tak się chciałam tylko pochwalić:)
Po pierwsze, w tym roku po trzech latach nauki w gimnazjum wychodzi mi świadectwo z paskiem ^^
Bardzo się z tego powodu cieszę,tym bardziej że w dwóch poprzednich latach, brakło mi tylko jednej oceny:(
Ale teraz jest teraz i jest super♥
Trochę tylko szkoda,że się rozstaję z moją klasą. Nie zawsze jest fajnie, ale 10 lat to jednak kawał czasu..
No ale nie smutajmy:)
Jutro apel na zakończenie gimnazjum, z popołudniową dyskoteką, a w czwartek jeszcze ostatnia klasowa wycieczka:)

Będąc wczoraj na zakupach m.in w Carrefourze podbiegłam oczywiście do stoiska z książkami:P
No i zakupiłam oczywiście pewną książkę( zapłaciłam tylko 14.99)
Nie podam tutaj tytułu, wiedzcie tylko że jak tylko przeczytam ,napiszę recenzję, która niebawem pojawi się w Czytelni KLIK
Ale jeszcze piszę recenzję innej książki, więc powolutku:P

1 komentarz:

  1. Gratuluję świadectwa z paskiem. Czekam na recenzję. Ja dzisiaj akurat skończyłam czytać swoją książkę niestety i muszę już szukać następnej do czytania. (:
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń