czwartek, 20 czerwca 2013

nowe zdobycze zakupowe

Tak jak wczoraj obiecałam, dziś pokaże Wam moje nowe kosmetyki :D
Niestety nie zrobiłam zdjęcia nagród z festynu( wspominałam o nich), więc pokaże je przy okazji:)
A oto one:
antyperspirant Dove- 9.99

Zmywacz do paznokci BeBeauty- 5.99

pomadka ochronna bebe- 4.99

pomarańczowy lakier do paznokci Editt-2.50 (chyba:P)



płatki kosmetyczne Bella- 3.50
 
i wszystko razem:)
przepraszam Was za te ceny na Dove i pomadce, dopiero teraz przy pisaniu notki je zauważyłam:(
Wszystkie rzeczy pochodzą z okolicznej drogerii,oprócz zmywacza do paznokci (Biedronka) :D
 
Przy okazji chciałam wspomnieć, że nowa recenzja w Czytelni pojawi się na dniach.
Na pewno dodam ją jeszcze w tym tygodniu:)
Zapraszam do komentowania ( bo niestety obserwatorzy coś szwankują, i nie chcą działać:(  )
KLIK

PS Kto zgadnie jakiej autorki będzie książka??
Podpowiem że jej inicjały to J.R
:)


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz