niedziela, 1 września 2013

goodbye august, hello september


Tak jak w nagłówku posta- Goodbye August:(
Wakacje się skończyły, no przynajmniej dla mnie:)
Są tacy, którzy jeszcze mają wakacje :D
Serdecznie ich pozdrawiam:)
Zaczyna się nowy rozdział w moim życiu. Nowa szkoła, nowa klasa, nowi znajomi. Wszystko będzie dla mnie nowe. Na szczęście mam 2 koleżanki z gimnazjum, które będę miała w klasie:)
Z jednej strony jestem podekscytowana, a z drugiej się boję. Pewnie za kilka miesięcy czy lat będę śmiała się z własnych lęków :P
Fajnie jest się jednak wygadać- no napisać posta:D


Post tak jak widzicie- bez ładu i składu, taki chaotyczny.
Bardzo mi się spodobały obrazki, które przykłady umieszczam dzisiaj w poście. Widziałam je na różnych blogach, i są super. Poszperałam w internecie w poszukiwaniu najładniejszych, i oto są;)

Jestem w trakcie oglądania "Igrzysk śmierci". W Czytelni znajdziecie recenzję książki, a niedługo i filmu:) Już mnie korci, aby coś tu napisać, ale od recenzji mam drugiego bloga i tego się trzymam:)


Czy Wy też idziecie do nowej szkoły i się stresujecie? U mnie to masakra. Nie mogłam usnąć już trzy noce z rzędu. Nie wiem czy to wina właśnie nowej szkoły czy nie, ale chodzę strasznie niewyspana:(

Życzę powodzenia w nowych szkołach, nowym roku szkolnym i życzę dobrych ocen(chociaż na to ostatnie to chyba jeszcze za wcześnie:))


buziaki:*





2 komentarze: