sobota, 28 września 2013

Muzyczne Odkrycia Tygodnia #1

no hej :)
dzisiaj przychodzę do Was z nowym pomysłem, który mam nadzieję, że wypali i długo utrzyma się na blogu:)
mowa tutaj o cyklu blogowym, który chciałabym rozpocząć : "Muzyczne Odkrycia Tygodnia"

Będzie polegał on na tym, że w każdy weekend (sobotę lub niedzielę), na blogu będzie pojawiała się lista piosenek, których słuchałam w zeszłym tygodniu. Będą to piosenki zarówno starsze, jaki i nowe z różnych list przebojów. Będą też takie, których dawniej słuchałam, na chwilę o nich zapomniałam, i nagle do nich wróciłam. Na każdą taką listę, będzie składać się kilka piosenek.

I jak? Podoba się pomysł? Mam w zanadrzu jeszcze jeden pomysł, na taki cykl, ale nic na razie nie zdradzę:)
A może Wy macie jakieś pomysły na zmiany, czy nowe cykle, które mogłyby pojawiać się na blogu?
Piszcie w komentarzach:)

                                                Muzyczne Odkrycia Tygodnia #1 *

piosenka z "M jak Miłość", piękna ♥♥
 
 
piosenka pojawiła się już na blogu, niemniej jednak uwielbiam ten głos♥
 

znowu cover piosenki Miley Cyrus, ale co ja poradzę że siostry Cimorelli są takie genialne i że je po prostu kocham?
♥♥♥
 

                                  dziś odkryta perełka- ale równie cudowna jak poprzednie♥
                       szkoda, że przy wstawianiu piosenki do posta nie znalazłam teledysku :(


*-kolejność przypadkowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz