czwartek, 12 września 2013

mini zakupy + inne cosiki :)

Dzisiaj nadrabiam zaległości w czytaniu i komentowaniu blogów. Trochę mi się tego nazbierało :D
Bo jak czytałam praktycznie codziennie, to z komentowaniem było gorzej.
Jutro piątek trzynastego, a dzisiaj mija dokładnie 20 miesięcy, odkąd istnieje ten blog :)
Miewałam gorsze dni związane z blogowaniem, nie zawsze chciało mi się pisać notki, czasem nie miałam na nie pomysłu, ale powoli wszystko się klaruje. Pewnie w przyszłości będą zdarzały mi się chwile zwątpienia, lub nie będę miała czasu pisać, ale myślę że czasem każdy ma takie dni:))

I tak trochę z innej beczki- szłam wczoraj po szkole do autobusu i wdepnęłam do Rossmana. Wdepnęłam to dobre słowo bo zabawiłam tam tylko 15 minut, gdyż śpieszyłam się do autobusu:)
Ale i tak zdążyłam zdobić mini-zakupy:)
Jutro mam za to lekcje do 11, więc może uda mi wpaść tam jeszcze raz i coś na spokojnie pooglądać:)

A oto moje mini zakupy:)

Wszystko to było na mojej liście  must have, no oprócz lakieru:)
I po kolei:
antyperspirant Dove- zdecydowanie mój ulubieniec:)- 11,19
zmywacz Isana- musi być koniecznie bez acetonu,a takiego jeszcze nie miałam,więc wypróbuję- 6,99
krem Ziaja kozie mleko- mój kolejny ulubieniec. moim zdaniem jest boski:)) - 5,39
maszynki Wilkinson- z racji tego że mi się ciut spieszyło chwyciłam pierwsze lepsze, ale kupiłam je dopiero pierwszy raz i jeszcze nie wypróbowałam:) - 2,19/szt.
lakier Wibo- nie mam pojęcia jaki to numer, więc Wam nie powiem :P Po prostu zauważyłam ten kolor i mi się spodobał:) - 5,19

Myślałam nad wprowadzeniem  tutaj na bloga recenzji różnych kosmetyków, których używam. Nie jest tego co prawda dużo, ale mylę że to fajny pomysł. Co o tym sądzicie??

I jeszcze  serdecznie zapraszam Was na rozdanie z Wibo- baner po lewej stronie bloga :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz