poniedziałek, 2 września 2013

szkolny dzień

Jak po pierwszym dniu w szkole?
U mnie nawet w porządku. Ogromnie się stresowałam, w nocy nie mogłam spać, strasznie przeżywałam pójście do nowej szkoły. Dalej się stresuję bo jutro pierwszy dzień taki na poważnie:)
A jak zobaczyłam mój plan lekcji to się przeraziłam. Codziennie 8 lekcji oprócz wtorków i piątków, bo wtedy mam 7.
Wiem że  nie zawsze jest fajnie, ale mam znajomych co mają po 6 lekcji, a dwa razy w tygodniu 7.



Dlaczego ja tak nie mam? :P
Inna sprawa z planem lekcji to to że jest on zapisany hieroglifami jakimiś. Nic z niego nie rozumiem. A najlepsze, że ekonomiści mają lekcje łączone z geodetami, i tu się robi jeszcze większa zamieszanie przy planie lekcji.
Autobus mam rano o 7.08, wracam około 15.30. Najgorzej w zimie, bo jak jadę rano to ciemno, jak wracam- dalej ciemno:))
Ale myślę, że dam radę. Cały wrzesień klasy pierwsze mają wolne od pytania na lekcjach, więc nie jest źle:))

Myślę, że ktoś to przeczytał, bo się strasznie rozpisałam:)

A wy? Jak tam pierwszy dzień w nowych, a może starych szkołach??

4 komentarze:

  1. Ja w nowej,też się stresuje.

    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zaapraszam na nową nootkę.♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja teraz jestem w 2 gimnazjum, więc jak na razie jest luz :) Ja mam jutro 7 lekcji i to jeszcze takie głupie :/ http://clau-deen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem w drugiej gimnazjum i prawie codziennie mam po 7-8 lekcji :< Nie wiem jak to przeżyję!

    gosia-gos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja także prawie codziennie mam 8 lekcji ;<

    http://dusza-marzycielki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń