sobota, 21 września 2013

grypa

Tak jak w tytule- "złapałam" paskudną grypę. Mam katar, kaszel, okropnie boli mnie głowa i jest mi raz zimno a raz cholernie gorąco. Nienawidzę takiego stanu -,-
Mogę jednak bezkarnie leżeć w łóżku i czytać. Bo jak przez ostatnie półtora tygodnia nie sięgnęłam po żadną książkę po prostu z braku chęci, to teraz wprost nie mogę pojąć jak tak mogłam :DD
Moja chęć do czytania powróciła:D
Obecnie czytam książkę "Książę mgły". Recenzja w Czytelni już wkrótce:)
A tak z innej beczki, pokusiłam się niedawno na małe zakupy:)

moje must have- szczotka do włosów, bo poprzednia wylądowała w koszu:)
oraz chusteczki nawilżające do torebki do szkoły. To też moje must have:))
szczotka około 12 zł, a chusteczki około 3 zł :)

tutaj chodzi mi o chustkę. Płaszczyk mam już ze dwa lata i bardzo go lubię:)
Ale uwielbiam chustki i apaszki- nie planowałam kupować kolejnej nowej, ale ta od razu zwróciła moją uwagę:)
No i była po 7,90- grzechem byłoby nie kupić:D

tutaj złożona:))

i dresy- szukałam zwykłych dresów na ćwiczenia na wf już od dawna.
Te kupiłam za 28 zł, mają ściągacze na nogawkach oraz w pasie. I są mega wygodne:D

Nie ma tego dużo, jakbym chwilę poczekała to z pewnością uzbierałoby się tego więcej, Ale cóż- taka ja. Nie mogłam się powstrzymać:))) Przypuszczam, że pod koniec tygodnia znowu zaprezentuję co najmniej jedną nową rzecz:)

I jeszcze piosenka na dziś. Bardzo lubię głos i wykonania piosenek przez Megan Nicole. Jak usłyszałam jej nowy cover- to się zakochałam♥
Orginału nie słyszałam- wiem tylko tyle, że teledysk wzbudził wielkie kontrowersje:)

PS Nie wiecie może czasem, czy w Rossmanie można kupić naklejki na paznokcie? Jakieś ładne i niedrogie? :))

1 komentarz:

  1. Ja też teraz jestem chora :(

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń