wtorek, 12 lutego 2013

30 dni:))

czytałam ostatnio różne blogi i zupełnie przez przypadek natknęłam się na ten o to:
http://aleksandra-r.blogspot.com/
i podpatrzyłam tam zabawę 30 dni:)
Polega to na tym że przez 30 dni podaje się notki na podany temat:)

Dzień 01 - Prezentacja siebie
Dzień 02 - O miłości do Paryża ( tu każdy może podać inne miasto )
Dzień 03 - Czemu zaczęłam blogować?
Dzień 04 - Jakie jedzenie umiem gotować?
Dzień 05 - Ulubione rzeczy
Dzień 06 - Jeśli to byłby mój ostatni dzień ...
Dzień 07 - Szkoła
Dzień 08 - Co chcę zrobić gdy dorosnę
Dzień 09 - Fotografia , muzyka, książki i wszystko co mnie interesuje .
Dzień 10 - Za czym tęsknię?
Dzień 11 - Moje rodzeństwo
Dzień 12 - 10 rzeczy, których nie wiedzieliście o mnie
Dzień 13 - Mój normalny dzień
Dzień 14 - Złe nawyki
Dzień 15 - Moje marzenia
Dzień 16 - Ulubione blogi
Dzień 17 - Wspomnienie z dzieciństwa
Dzień 18 - Moje przekonania lub filozofia
Dzień 19 - Czego żałuję
Dzień 20 - Czy krytykuję innych i jak ja przyjmuje takie słowa
Dzień 21 - Moje złe strony
Dzień 22 - Rzeczy, które mnie denerwują
Dzień 23 - Żenujące momenty
Dzień 24 - Rzeczy sprawiające, że płaczę
Dzień 25 - W czym jestem dobra
Dzień 26 - Moje obawy
Dzień 27 - Moje ulubione miejsce
Dzień 28 - Czym jest dla mnie prawda?
Dzień 29 - Jakiej muzyki słucham?
Dzień 30 - 10 złotych zasad

Na pewno postaram się dodawać taką notkę codziennie,ale nic nie obiecuję:)

                  tak jakoś mi się wczoraj przypomniało:)) miło czasem powspominać nie???
 wtedy to były czasy...a nie teraz gdy skracają te wieczorynki,wystarczająco juz moim zdaniem głupie:((

3 komentarze:

  1. Niektóre tematy bardzo ciekawe :) Życzę weny bo na pewno się przyda .

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się z tobą teraz to chyba te bajki są dla nie pełno sprawnych umysłowo przepraszam za stwierdzenie ;) ale zapraszam na mojego bloga
    celebr.blog.pl

    OdpowiedzUsuń